free one page site templates

Gyógytorna

Bármilyen panasszal is állunk szemben pl.: derékfájás, hanyagtartás, hátfájás, lúdtalp, csontritkulás, végtagba sugárzó fájdalom vagy zsibbadás, gerincsérv, és más mozgásszervi panaszok. A leghatékonyabb megoldást hosszú távon a gyógytorna adja.
Az izomerő növelésére, az ízületi mozgáshatárok terjedelmének fokozására, az izomgörcsök oldására, továbbá az izomaszimmetria kiküszöbölésére, a mozgáskoordináció javítására, illetve új mozgások tanulása céljából alkalmazzuk.

A gyógytorna rendszeres végzésével számos esetben elkerülhető a műtét és visszanyerheti fájdalommentes életét.

Hogyan zajlik a foglalkozás?

Az első alkalommal a tünetek alapján és egy részletes mozgásszervi vizsgálat után, a gyógytornász felállít egy funkcionális diagnózist. Ennek alapján egy személyre szabott kezelési programot állít össze. A gyakorlatok betanulását követően a páciens rögzíti írásban a feladatokat így naponta elvégezheti otthonában a gyakorlatsort a következő kezelésig.
A kezeléseket általában hetente egyszer kell ismételni, ez később 3 hétre vagy havi egyszeri kontrollra módosulhat a páciens állapotától függően.
Gyermekek esetében korai felismeréssel megelőzhetőek a későbbi betegségek kialakulása, illetve hozzájárul az ideális, harmonikus mozgásfejlődésükhöz.

Mit kaphat a gyógytorna foglalkozások által?

- Megoldást problémájára.
- Szabadabb, fájdalommentes mozgást.
- Életmódbeli változásokat.
- Jó közérzetet.
- Esztétikus, helyes testtartást.
- Sok esetben elkerülhető a műtét.

Mikor alkalmazható a gyógytorna?

- Bármilyen életkorban, akár megelőzés céljából
- Műtétek utáni rehabilitáció
- Gerincferdülés esetén
- Gerincbántalmak (pl.: porckorongsérv, csigolyaelcsúszás, hát-, derék fájdalom)
- Nyak- és vállfájdalom
- Csípő problémáknál
- Térd fájdalom
- Teniszkönyök, golfkönyök
- Boka sérülések után
- Egyéb mozgásszervi megbetegedések esetén

Szeretettel várjuk a gyógyulni vágyó „kicsiket” és „nagyokat” egyaránt!